.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ستاد حمايت‌هاي مردمي احمدي‌نژاد در گيلان

ستاد مركزي حمايت‌هاي مردمي احمدي‌نژاد با عنوان « امتداد مهر » در گيلان راه اندازي شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عضو ستاد مركزي حمايت‌هاي مردمي امتداد مهر چهارشنبه شب در مراسم افتتاح اين ستاد گفت: بسياري از اقدام‌هاي دولت ناديده گرفته مي‌شود و گاهي به قدري حجم عمليات رواني عليه دولت سنگين مي‌شود كه ممكن است برخي را منفعل كند، از اين رو بايد جبهه فراگير از طرفداران عدالت را ساماندهي كنيم.
عليرضا آريان با تاكيد بر يكپارچگي و صميميت بين حاميان آرمان‌هاي دولت عدالت محور، خواستار هماهنگي علمي ستادهاي مردمي براي هم‌افزايي نيروهاي انتخاباتي براي نيل به هدف متعالي آنها شد.
وي ادامه داد: مخالفان دولت با علم به اين موضوع، تلاش مي‌كنند با مسموم كردن فضاي جامعه، ضمن سياه نمايي و ارائه آمار كذب به مردم، اين نقطه روشن را از ديد مردم پنهان كنند.
آريان با تاكيد بر ضرورت رعايت اخلاق اسلامي در تبليغات كانديداها و حاميان آنها تصريح كرد: برخي مي‌خواهند با ارائه آمار و اطلاعات غلط و فريب مردم در انتخابات پيروز شوند و اين موضوع در نقدهاي اخير برخي از كانديداها و حاميان آنها به دولت نهم قابل مشاهده است.
وي خاطر نشان كرد: اعضاي ستاد امتداد مهر مجموعه‌اي برخاسته از بطن جامعه و بدون وابستگي به هيچ يك از احزاب و گروه‌هاي سياسي هستند كه با توجه به عملكرد افتخارآفرين دولت نهمف حمايت همه جانبه خود را از احمدي‌نژاد وظيفه ديني و ملي مي‌دانند و تلاش مي‌كنند تا همراه با آحاد و اقشار مردم كشور براي تداوم گفتمان خدمت، عدالت و پيشرفت گام بردارند.
در اين مراسم محمدرضا خاكسار شهردار سابق رشت از طرف دفتر مركزي ستاد حمايت‌هاي مردمي از احمدي‌نژاد به عنوان رئيس اين ستاد در استان معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.